cs
Zákaznická linka: info@glara.cz | +420 732 112 870 (pracovní dny 8-16 h)
Glara » Doprava a platba

Doprava a platba

Možnosti dopravy

Zásilkovna

  • Cena dopravy přes zásilkovnu je 49 Kč, při objednávce nad 699 Kč je doprava přes zásilkovnu zdarma.
  • Zboží je Vám doručeno na vybranou pobočku Zásilkovny - již více jak 1600 výdejních míst v ČR.
  • Zboží objednané do 10:00 odesíláme ve stejný den, na pobočce zásilkovny vyzvedáváte zpravidla do 2 dnů, ale často i dříve.
  • Po předání balíčku Zásilkovně obdržíte email s číslem pro sledování zásilky on-line.
  • Až bude balíček připraven k vyzvednutí, obdržíte SMS zprávu.
  • Balíček na Vás počká 7 dní, tento termín je možno telefonicky prodloužit.
  • Zákaznická linka Zásilkovny:  +420 216 216 516 (pondělí - pátek 8:00 – 18:00).

Česká pošta 

  • Cena dopravy přes Českou poštu je 89 Kč - služby "balík do ruky" a "balík na poštu".
  • Chcete-li využít službu "balík do ruky", napište to prosím do poznámky k objednávce.
  • Zboží objednané do 10:00 odesíláme ve stejný den, Česká pošta zpravidla doručuje zásilky do 2 dnů, ale často i dříve.
  • Po předání balíčku České poště obdržíte SMS s číslem pro sledování zásilky.
  • Doručení možno změnit na www.zdocp.cz.
  • V den doručení budete opět informováni SMS zprávou o přibližném čase doručení. Z naší zkušenosti jsou tyto časy opravdu velmi orientační...
  • Zákaznická linka České pošty: 840 111 244 (pondělí - pátek 7:00 – 19:00, sobota 8:00 - 12:00).

Česká pošta expres - EMS

  • Cena dopravy EMS je 169 Kč.
  • Zboží objednané do 10:00 odesíláme ve stejný den, Česká pošta doručuje hned následující den.

PPL

  • Cena dopravy přes PPL je 129 Kč.
  • Zboží objednané do 10:00 odesíláme ve stejný den, PPL zpravidla doručuje zásilky do 2 dnů.
  • Den před doručením Vám přijde email a SMS s časem přibližným časem doručení. Pokud Vám nebude vyhovovat, můžete ho telefonicky nebo emailem změnit.
  • Zákaznická linka PPL: +420 588 080 054 (pondělí - pátek 8:00 – 18:00, sobota 8:00 - 16:00).

 

Možnosti platby

Bankovní převod

  • Platbu za zboží zašlete klasickým převodem z Vašeho bankovního účtu na náš bankovní účet.
  • Po odeslání objednávky se Vám zobrazí stránka s platebními údaji (částka, variabilní symbol a číslo bankovního účtu). 
  • Informace k platbě jsou Vám zaslány také emailem i s odkazem na vystavenou proforma fakturu.
  • Za platbu bankovním převodem neúčtujeme žádné další poplatky.
  • Zboží je expedováno až po připsání uhrazené částky na náš bankovní účet a může tak dojít k prodloužení termínu dodání uvedených u jednotlivých dopravců. Do doby uhrazení je objednané zboží rezervováno pro Vás.
  • Po úhradě objednávky budete informováni emailem - objednávka začne být vyřizována.
  • V případě, že objednávku neuhradíte, náš systém zasílá po několika dnech ještě připomenutí. Nedojde-li ani pak k úhradě, objednávka je stornována a rezervace zboží je zrušena.

Dobírka

  • Za zboží zaplatíte při jeho převzetí.
  • Za platbu dobírkou účtujeme poplatek 39 Kč, který je připočítán k ceně dopravy.

Platba kartou on-line

  • Po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu společnosti GoPay.
  • Platební brána podporuje 3D secure platby. Máte-li toto zabezpečení u Vaší banky nastaveno, je platbu ještě potřeba potvrdit pomocí SMS kódu.
  • Po úspěšném zaplacení jste přesměrováni zpět na naše stránky a objednávku začínáme vyřizovat.
  • V případě selhání platby jste také přesměrováni zpět na naše stránky, ale s informací, že platba neproběhla. Z bezpečnostních důvodů není možno platbu kartou opakovat. Objednávku je možno zaplatit ještě převodem - nutno kontaktovat naše zákaznické oddělení. V případě, že chcete platbu kartou zopakovat, nutno vystavit objednávku znovu.
  • Nejčastější důvody pro zamítnutí platby: karta není povolena pro on-line platby, byl přečerpán nastavený limit, špatně zadaný SMS kód. 
  • Zákaznická linka společnosti GoPay: +420 840 818 918 (pondělí - pátek 8:00 – 17:00).